piątek, 12 czerwca 2009

Muzycznie;)

Nowa playlista już jest pozwoliłam sobie dorzucić trochę od siebie^^ Jako ,że najwięcej tytułów podały Kasia i Justyna ,to jest ona zdecydowanie rockowa.Piosenki ode mnie też są w tych klimatach. Jako ,że nie wiedziałam która z piosenek Lady Gagi jest najnowszą to wkleiłam kilka, z hip-hopem też miałam problem ,ale po konsultacji z znajomym znalazłam trochę piosenek które mam nadzieję trafią w Wasz gust. Playlista jest ułożona mniej więcej gatunkowo czyli rock, pop i h-h. Jeśli ktoś chciały dorzucić jakiś tytuł to może pisać POD TYM POSTEM .

No ,a teraz część nieogłoszeniowa ^^
Jak to bywa wraz z wakacjami zbliżają się rozmaite festiwale muzyczne(na których w gruncie rzeczy występują te same osoby) jako pierwszy już dziś rusza festiwal opolski-moim zdaniem mający nam najmniej do zaoferowania(średni wykonawcy ,brak nowych twarzy i muzyka w większości stanowiąca pop) ,a do zalet zaliczyłabym obecność Comy, brak dody i fila ;p Może moje krytyczne podejście wywodzi się z fakt ,że nie przepadam za tego typu imprezami jednak odnoszę wrażenie ,że to raczej coroczne występy tych samych artystów zaczęły mnie nudzić. No ,ale cóż obejrzę dzisiejszy koncert(wszak jutro muszę ,po prostu muszę obejrzeć La Bambę) i przekonam się ,czy moja niechęć jest słuszna ,czy to zwykłe przewrażliwienie
EDIT PO FESTIWALOWY: Generalnie się nie przekonałam ,chociaż cieszę się z wygranej Maleńczuka w premierach (czyżby ludziom znudziła się dzisiejsza muzyka?) i całkiem podobała mi się piosenka Ani Wyszkoni -lekka i wakacyjna .Późniejsza część z debiutami zapowiadała się ciekawie( repertuar z lat 80) jednak okazała się kiepska. Wykonania raczej mocno przeciętne i brak umiejętności wokalnych części uczestników...
No cóż może jednak obejrzę dzisiejszą część wszak ciekawa jestem czy tym razem będzie lepiej

8 komentarzy:

  1. a ten koncert opolski leci w telewizji? jak tak to na jakim programie i o której?

    OdpowiedzUsuń
  2. A leci na jedynce koło 21.00 przez najbliższe 3 dni

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za moją ukochaną piosenkę -
    "przyjaźń" Jeden Osiem L

    ;*****

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do listy, bardzo mile mnie zaskoczyła: Ladytron! ^^ Lubię ich, nawet bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka ;] Zapraszam do mnie stardoll-wikadoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chce na Szczecin i Openera- fajnie pomarzyć, nie?! ;p
    Opole to badziew xd
    A i mam pytanie: jest nowy Green Day w play liście? mam nadzieję,że tak, bo wieczorem zabieram się do słuchania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jak chcesz to i Green Day będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nom co do playlisty to dorzuciła bym coś jeszcze u2 .... ^^

    OdpowiedzUsuń