czwartek, 19 listopada 2009

Buty ,buty i jeszcze raz buty


Tym razem notka powinna być o stardoll ,ale będzie mieszana ,bo o butach.^ Jedna z większych damskich słabości nie zależnie od tego co lubimy nosić. Dla jednej z nas będą to wymarzone długie glany ,a dla innej szpilki z nieśmiertelną czerwoną podeszwą od Loubuitona.
Na stardoll zwykle wybieramy takie o których marzymy lub jakich z różnych powodów na co dzień nie możemy nosić(wiek, wygląd, cena itp.).
W ten sposób moja medoll zwykle ma wysokie szpilki ,które nie są dla mnie w realnym świecie. Mam tylko jedna parę ze względu na mój wzrost( w szpilkach jestem wyższa od większości populacji) i czuje się w nich po prostu głupio.
Na stardoll ze względu na inspiracje wybiegami(a może i na to ,że są synonimem kobiecości?) przeważają właśnie pantofle i szpilki. Natomiast wielbicielki trampek i glanów są niestety trochę przez adminów zaniedbane (właściwie czemu trampki występują w wersji męskiej i kolorze różowym to nie pojmuje ;d)
No ,ale że zbliża się zima(a nawet święta jak to głosi reklama coli) to stardoll na pewno zaserwuje nam coś nowego. Biorąc pod uwagę to co widać w sklpach, na ulicach i wybiegach czekają nas botki, uggi, emu, śniegowce(moim zdaniem z resztą paskudne,kojarzące mi się z PRL-em) i dłuuugie kozaki z ćwiekami. Chyba ,że admini zaskoczą nas czymś zupełnie innym ,ale raczej nie ma co liczyć na niespodzianki ;d

Ps. Specjalne pozdrowienia dla A. i pewnego pana P. xD

4 komentarze:

  1. Dziękujemy za pozdrowienia !!!!!!!!! :*:*:*:*:* Ja mam 177 i szpilek nosić nie mogę, w wiosnę i lato noszę baleriny i nie robi mi, że nie mam szpilek bo i tak w nich nie umiem chodzić. Pozdro dla Ciebie Bysiakuuuuu :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo to nie tak, że wysoka dziewczyna nie może nosić szpilek -ona sobie musi po prostu znaleźć wysokiego faceta ;] Ja może i jestem 'normalnego wzrostu', ale za to Moje Serce jest ode mnie wyższe o 20 cm i śmiało mogę nosić nawet te 14-centymetrowe szpile :DDD Jupiii :DD
    A swoją drogą... Bogu dzięki za przecudny produkt jakim są buty, a także za ich ogromny, różnorodny wybór :DDD
    Pozdrawiam Bysiunię, mua mua! ;***
    S.D.-

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja bym takiego metr dziewięćdziesiąt parę musiała znaleźć ,żeby w takich butach latać xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najlepiej jest w trampkach ^ ^
    jakoś do wszystkiego mi pasują xd
    No ale to ten wiek - z czasem przekonam się do eleganckiego obuwia ;]

    OdpowiedzUsuń