poniedziałek, 16 listopada 2009

Stardoll Royalty-czyli równi i równiejsi?

Kolejny pomysł stardoll, ale nie jestem pewna czy trafiony.Nie będę pisać co i na czym polega, bo to już pisano nie raz ,ale chciałabym napisać coś od siebie na ten temat. Ja podchodzę do tego z pewnym dystansem ,bo nie wydaje mi się to zbytnią elitarnością, raczej sposobem na zdobycie pieniędzy ,ale z tego co widziałam jest też sporo osób które traktują to jako wielki zaszczyt symbol pewnego rodzaju bycia 'kól' i właśnie to mnie martwi. Nie jestem pewna czy osoby które podchodzą do tego z chęcią wybicia się nie będą czuły się lepsze od nie-uczestników.

Po za tym dla mnie to sprawia wrażenie jakby stardoll dzielił uczestników na lepszych(Bo spędzają tam więcej czasu,wydały mnóstwo kasy itp.) i tych drugiej kategorii. I tu jednak nawiążę do ogólnego celu klubu,choć miałam tego nie robić ;d.Zastanawia mnie dlaczego do klubu nie są zapraszane osoby które wiele razy były ss i wiele inwestowały w konto ,a teraz z różnych powodów ss już nie są. Skoro wydały tyle co Ci którzy do klubu należą(nie ważne kiedy to zrobiły) ,to czemu nie mają takich samych praw? Przecież tak na prawdę zyski są takie same ,tylko wcześniejsze.

Z pozytywnych rzeczy cieszy mnie ,że uczestnicy nie są z klubu wyrzucani ,gdy kończy im się ss (czyli dla stardoll istnieje jeszcze coś poza pieniędzmi) i że admini chcą zacząć pracować nad stroną z użytkownikami i liczyć się z ich zdaniem.Szkoda tylko ,że będzie to zdanie 38348 z teoretycznie 40 milionowej społeczności stardoll'a.

Ps. A Wy dostałyście zaproszenie?Co w ogóle sądzicie o tym pomyśle adminów?

2 komentarze:

  1. Napisałaś, że nie uważasz, aby to było dobre, ale jednak się zapisałaś. Wchodząc na Twoją stronę na stardoll zauważyłam ten klub i zgadnij jakie było moje pierwsze wrażenie:) - chęć bycia NAJ i w ogóle bycia w tej elicie. Nieważne, że co innego sądzisz, nie każdy czyta bloga i niektórzy mogą to inaczej zrozumieć(właśnie tak jak ja). Dla mnie ten klub to durnota. Laski sie jarają, że tam są, bo kupiły fajoskie ciuszki i uwążają, ze jak maja 5000 sp to sa królowymi

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy ten klub jest dobrym, czy złym pomysłem, ale wiem że nigdy nie będę do niego należała, bo nie wydam majątku na tak wirtualną rzecz jak stardoll. Ludzie opamiętajcie się ! ! Przecież, ciuchy które kupujecie, nie możecie ich założyć, a i tak nikt nie wie kim jesteście w realu. Ja też doładowałam jakieś 20 razy konto, ale ja robię to bardzo rzadko, gdy na komórce zostaje mi trochę kasy. POMYŚLCIE CO MOGLIBYŚCIE SOBIE KUPIĆ, ZA PIENIĄDZE KTÓRE ŁADUJECIE W STARDOLL, ILE CIUCHÓW I ŚLICZNYCH RZECZY. Ludzie na świecie głodują, a my doładowujemy konta swoich lalek... ~~ piki4 (ze stardolla :)

    OdpowiedzUsuń